這個版本是1997Allure四人女子團體+112四人男子團體的合唱,原始版本呢,又是古董級的 Lisa Lisa & Cult Jam 1985...

呵呵....再次證明,好歌永遠都那麼好聽,不管十年二十年,還是感動的不能自己 

初次聽到這首歌,ICRT打的火熱。失戀中的人在夜半醒來,總是剛好聽到,總是忍不住淚流...

十年後的今天,Allure已不見蹤影,更別說Lisa Lisa & Cult Jam跑哪去了,然而在愛情中受的創傷跟痛哭 

不曾改變......



[Allure]
All alone on a Sunday morning

Outside I see the rain is falling
Inside I'm slowly dying

But the rain will hide my crying, crying, crying

And you
Don't you know my tears will burn the pillow

Set this place on fire

'Cause I'm tired of your lie

All I needed was a simple "Hello" 
But the traffic was so noisy that you could not hear me cry

(I) I gave you my love in vain
My body never knew such pleasure,
My heart never knew such pain

(And you) You leave me so confused

Now I'm all cried out, over you.


[112]
Cryin' over you, yeah

Never wanted to see things your way, 
Had to go astray

For why was I such a fool (Why was I such a fool)

Now I see that the grass is greener

Is it too late for me to find my way home,

How could I be so wrong?


[Allure]
Leaving me all alone

Don't you know my tears will cause an inferno

Romance of the flames
Why should I take the blame?

You were the one who left me neglected (So sorry baby)

Apology not accepted

Add me to the broken hearts you've collected

(I) I gave you all of me (Gave you all of me)

How was I to know,

You would weaken so easily

(I) I don't know what to do (I don't know what to do)
Now I'm all cried out (All cried out)

Over you

(I) I gave you my love in vain
My body never knew such pleasure, 

My heart never knew such pain

And you 
[112]
You left me so confused 
[Allure]
Now I'm all cried out

Now I'm all cried out 
Over you 

 

期天孤單一人的早晨
聽見外頭雨兀自落下的聲音 

從最深處 我正慢慢地死去
但是這場雨能夠掩蓋我的哭泣
而你... 

你難道不知道我的眼淚會讓枕頭燃燒
將整個地方陷入火海
因為我聽膩了你的謊言
我所需要的只是一句"Hello" 

但這吵雜的交通讓你聽不見我在哭泣
所有給你的愛都白費了 

我的身體從來有這麼愉悅 

我的心從來沒那麼痛過
而你...你留下困惑的我
我放聲痛哭...為了你


為妳痛哭...  
從來沒有替妳想過

硬是背道而馳
我怎麼會這麼蠢 為什麼像個白痴一樣
時間流逝了 草又綠了
想重回妳身邊已經太遲了吧
我到底幹了什麼好事.. 

 

離我遠一點...
難道你不知道我的眼淚會流成煉獄
愛情的苦火

為什麼是我來承受這些痛
而你就是那個拋下我一個人的禍首 (對不起…)

你的道歉我不接受
把我加進你收集的碎心名單裡吧
給你我的所有
怎麼會知道
你這麼容易就動搖退卻了
不知道該怎麼辦了

只能放聲痛哭
忘記你... 

所有給你的愛都白費了

我的身體從來不懂這種快樂
我的心從來不知道這種痛楚
而你......

 

你丟下我一個人迷惘

我放聲痛哭
讓我忘了你吧....


 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Sunny 的頭像
    Sunny

    聽... Sunny在唱歌

    Sunny 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()